Stalo se

Dnes a denně se občan přesvědčuje o tom, že cedník v jeho almaře je ve srovnání s ocelovými almarami na mnohých našich úřadech naprosto nepropustný nástroj.

Z trezorů, zásuvek psacích stolů, z počítačových databází či služebních notebooků protékají informace snáze než kuchyňským cedníkem. Slovíčko únik tak proniká do vědomí nás všech pomalu častěji než dnes už neaktuální fráze “Děkujeme, odcházíme.”
Únik se trvale usídlil ve všech současných sdělovadlech. Policie vyšetřuje možný únik informací z případu Anička, školní ministr ujišťuje, že únik metodických pokynů neohrozí maturity, veřejnost se obává úniku dat z chystaného sčítání lidu, přáním ministra přes bezpečnost je, aby nový nejvyšší policista skoncoval s úniky údajů z vyšetřovacích spisů, dobře načasované aférové úniky na ministry Vondru, Dobeše či Bártu kolísají se současnou vládní koalicí. To je jen nepatrný zlomek z únikového slovníku posledních týdnů.
V téhle souvislosti tak byla zajímavá merenda nejvyšších “pupíků” koncernu VW v “outú” aréně. Ani nejinvestigativnějším novinářským matadorům se nezadařilo – nové logo automobilky uvedené zde v pražské premiéře na veřejnost neuniklo. Festovní trezor? Spíš ale loajalita zúčastněných ke značce a firmě.

Napsat komentář